Politika jakosti

Politika jakosti vychází ze strategického plánu společnosti. Politiku jakosti stanovilo vrcholové vedení a formulovalo ji v následujících bodech:

Požadavky našich zákazníků:
  • bezchybné projekty
  • plnění termínů dodávky
  • dobré ceny
Očekávání spolupracovníků:
  • zajištění odpovídajících vztahů
  • uznání osobního výkonu
  • podpora odborného vzdělávání a výcviku
Náš závazek:
  • neustálá snaha po bezchybnosti
  • větší užitek pro zákazníka
  • co nejvyšší vlastní zodpovědnost každého pracovníka
  • spolupráce všech pracovníků pro dosažení společných cílů
  • snaha po permanentním zlepšování
Kvalita není setrvalý stav, je to cesta trvalého zlepšování.

Management společnosti zajistil, aby byly pro jednotlivé pracovníky ve společnosti stanoveny měřitelné cíle jakosti tak, aby byly konzistentní s politikou jakosti společnosti.

Pro rok 2013 byly stanoveny tyto cíle jakosti:
  • dosáhnout 70 % spokojenosti zákazníků
  • dosáhnout max. 10 % předělávek
  • dosáhnout max. 1 % reklamací
  • dosáhnout min 90 % splnění všech termínů